Bara han älskar mig!!!!

Hahaha de spelar Blond:s bara hon älskar mig på radio,Hedvig blev tyst och kluckade gott och Elias såg tokförvånad ut när jag dansade runt på golvet med dem. hehe vilken tossig morsa de har.
Ja just det, solen skiner, jag skrattar åt allt ungefär. Jag läntar verkligen efter våren.
Blev lite hastigt inbjuden på fika i em med en massa tvillingmammor, det ska bli skoj och spännande. hehe Enligt utsago så brukar det vara trevligt. Ja det bästa är att vi ska var på promenad avstånd dit och halvvägs till dagis, så jag kan gå dirket till dagis sen och hämta storskitarna

Ja Lukas har börjat äta lite bättre, de ringde mig från dagis nys soch sa: förlåt att vi ringer och stör, men vi msåte bara berätta Lukas har ätit 2 stora protioner med pasta och köttfärsås. Herregud säger jag bara. Det händer inte. HAHAHAHAHAH

Undra om det är för att det är sol ute, snödropparna har tittat upp i trädgården, osv som allt känns så bra. Åååh jag är verkligen glad idag.

nej nu ska jag stoppa ned gull och pyttan i vagnen, gå en liten sväng, så de sover och sen marchera mot fikat. hehe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh... vad härligt att läsa att han har ätit..

2008-02-28 @ 19:24:00
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är så roligt att läsa att du är glad och att Lukas har ätit!!

2008-02-29 @ 09:03:09
URL: http://annikas-annikas.blogspot.com
Postat av: susanne f

Hej
Kom in på din blogg via någons annan...
Har barra läst början och sitter här med tårarna .....
fast du inte vet vem jag är skickar jag dig många kramar
//susanne

2008-03-01 @ 16:47:51
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0