Helg

Alltså, varför regnar det idag för`????
Hela min familj, mamma, pappa, alla sex syskon med ev. respektive, barn och hund. Vi är totalt 22 pars, en hund och en katt. Förstår ni att det är trångt här inne.
Men jag gillar det. Idag fick pappa stordille och skulle grädda våfflor, så det var bara att knata över till grannarna och fråga om vi fick långa våffeljärn. Men men sån är min far.

Jag har hittat henne, hon är kalasbra. Skriver så underbart och pricksäkert. Har skrattat endel, speciellt åt hennes krönikor.

Nej nu borde jag vara social, men ibland är det skönt med ensamheten också, fast att den mest skrämmer mig just nu. Ja ni vet, tårarna och tankarna kommer då.
JA just en låt först, en som påminner om fina dagar.



// Sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0