Föreläsning

Idag höll jag min första föreläsning....
Cancersjukdomar hos barn, handlade det om. Det var otroligt roligt, jag njöt verkligen. Men sjölvklart, jag var lite nervös, man blir det när det är länge sedan sist, Ja men ni vet, lite ringrostig
Snälla pappa var barnvakt åt hävvan och lias.
Ja nu ska jag iväg på kräftskiva, ska bli så roligt. Jag kan tom gå hem, så det får nog bli en snaps eller två.

Fredrikkänslorna tränger jag bort, så gott jag kan. I söndags, ett år efter begravningen, bestämde jag mig för att nu får det vara slutfånat. Så nu jävla ska jag leva *skratt*
Förhoppningsvis går det bra eller nått.

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt för dig att du fått komma iväg lite och föreläsa. Jag känner inte dig, mer än det du skrivit i bloggen, och det verkar som att du mår bra av att föreläsa!

2008-09-01 @ 19:31:30
URL: http://alsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0