Uppföljning

JAg skickade iväg brevet idag, med ett par små korrigeringar. jag litar på era ord, på era kommentarer. Så nu går jag här och väntar.
Vår husläkare på VC ringde i morse och sa att han jagat dem hela dagen, att de skulle ringa upp honom under dagen idag. Så förhoppningen är väl att det händer nått nu.

JAg har fått flera inlägg om kontaktfamilj, ja ni, jag har funderat lite fram och tillbaka. Visst är det bra, visst skulle det fungera. MEN inte nu, Lukas måste må bättre, vi måste få ordning på det här nu. Det måste bli rätsida på saker och ting. Det blir inte bra att lämna honom till nya, fler okända personer nu. Nej men i framtiden finns det helt klart på kartan.
Visst låter det själviskt osv, men nej, det handlar inte om mig, det handlar om att Hilja och Lukas måst må bättre innan vi börjar på nått nytt. Det måste finnas hjälp till dem först. För jag måste hushålla med min kraft, jag måste prioritera vad som är viktigt och just nu är inte kontaktfamilj viktigast.

Jag har efter en lång dialog med vår husläkare igår dessutom fått ett recept på pip och skrikdroppar, dicykloverinhydroklorid droppar för Hävvan och Elias magar, så idag blir det en biltur till apoteket, HALLELUJA! Vi får väl se vad det ger *skratt* Förhoppningsvis barn som sover...

Nej nu ska jag gå ut och leka indian (tror jag) med Lukas och hilja.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Sara, ett tips är annars akupunktur för de små. Läste en artikel där flera blivit hjälpta bara efter några få gånger.

2008-04-29 @ 22:35:04
URL: http://www.koala.nu/blahblah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0