Lite av varje

Ni anar inte hur skönt det är att ha syster Elin här. Dessutom får Lukas en lekkamrat, jag kan ägna mig lite åt hilja skruttan och Hävvan och elias får mkt uppmärksamhet de med. Det är ungefär som att få 11 armar och 17 ben extra!

Ibland förvånas man av aftonbladet, de kan skriva vettiga saker men idag, nej inte dirket, värsta nyheten om att nån tv4 profil tvingades till kjesarsnitt, haha ja ni kääära aftonbladet, där är rätt vanligt. Det händer rätt ofta att barnet inte vill ut och fastnar och så. Hejhej välkommen till världen.

Sen för att pigga upp lite, för att ni som jag ska bli vårglada, så en bra låt och glad video (tack tack tack Nina)


Annars, mina pluttisar fyllde 2 mån igår, stora barn. hehe! Vi var på bvc idag och vägde, 3,9kg vardera och 51cm! heja heja! Inga småpluttar längre med andra ord hehe!
Eller ja det beror ju på vem man jämför med *skratt* hilja har ju aldrig varit så liten utan för magen.... men hon är ju å andra sidan född 12 dagar över tiden.....

Nehä nu vrålas det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0