Havet!!!!

Åååh jag har tillbringat hel dagen ute, så himla skönt. Vi packade ihop barn och prylar (vilket inte blev sååå lite), packade ner oss och vagn i båten. På med flytvästar och sen, ja en tur ut till en ö en bit här ifrån. Det var vi och inga andra. Jag sov gott i solen, måste jag säga. Dock tog solen rätt bra. Min hud är inte längre lilavit, den är röd....
Så för en rödblond brud som mig som bara blir tomatröd, lite lite brun, fjällar och sen snövit igen efter 4 dagar, tycker att det kan vara trevligt *skratt*

Ja här ute får man chans att tänka, lufta hjärnan på nått sätt.
Sen, de ringde från jobbet idag, sa: vi veeet att du är ledig, men vi har en fråga, hur hade du resonerat här???? Jag blev glad, får förkovra min avdankade hjärna i saker som inte innefattar skrikande tvillingar, bajsblöjor, kolik och bråkande barn.
Men det var en engångsföretelse jag looooovar! hehe

Men en sak är jag säker på, havet läker sår, havet stöttar en trasig mammas blödande själ.
Så en bild, njut!!!!
image10


// Sara - i himlen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser härligt ut... =)

2008-04-26 @ 08:11:20
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0