Natten

Det är nu, på natten som allt är överjävligt......
Ensam i det stora huset. Barnen sover, farmor Annika sover, katten är ute och jagar möss, grannarna sover, vännerna sover. Det är bara jag vaken......

Jag ältar och ältar. Varför????????
Jag saknar honom så, förbannat

Jag hittade en av hans högar med kläder idag när jag städade (ja huset ser ut som ett bombnedslag), en lapp i fickan med ett par små ord kluddrade:
"Det är som med ostämda saxofoner och kärlek det går inte att dölja "
Älskade Fredrik....

Tomheten gapar som vanligt.

"hur jag önskar att du var här
Vi är endast två förvirrade själar simmande i en fisk skål år efter åt
Springer över samma botten, vad har vi hittat?
Samma gamla räddsla
önskar att du var här"
(pink floyds wish you were here)

Jag och Annika pratade länge om sorg och barn idag. Hon sa: Sara, du måste vara ärlig och visa dina känslor för barnen. Du har alltid sagt: det värsta en förälder kan göra sitt barn är att inte visa känslor.
Du måste låta Lukas se att du är ledsen...
Men älskade Annika, inte jämt, en treåring ska inte vara med om detta.
En treåring ska inte förstå livets allvar......

En treåring ska leka i sandlådan med sin pappa........'

Dagens visdomsord: En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell

// Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0