God Jul

Först måste jag säga, God Jul kära bloggläsare. Jag hoppas att ni njuter av friden, maten, glädjen och julklapparna.

Jag vet, det är inte nu man ska skriva i sin blogg, det är nu man ska fira jul med sina barn och sin familj. Men jag orkar inte mer, leendet har varit påklistrat hela förmiddagen, hela tiden i kyrkan, men nu, det gick inte mer, tårarna sprutar. Jag orkar inte. JAg inser att jag misslyckats så ofantligt med det jag laddat för så länge. Att inte gråta med barnen på jul. "How can i think i'm standing strong"
Åååh Fredrik du gör mig komplett galen, måste jag säga. Eller snarare dina föräldrar gör min komplett galen. Att ständigt se dem, inse hur lik du är din mamma, språket, skrattet, gången, ja likheten har blivit större sen du dog.
"I was never crazy on my own"

Jag försöker spela, jag försöker låssas att jag är glad, och faktiskt njuter av julen, men det är fel. Jag hatar den, av hela mitt hjärta.
Ja det går inte längre, jag förstår inte hur jag ska klara av detta.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0