Allrakäraste syster

Allrakäraste syster, du min lilla lillasyster, du som alltid har en kram, en tanke och ett ord över, älskade syster.... Jag älskar att du är här och sprider så mkt glädje omkring dig.

Jag har inte riktigt hunnit med nu, det har varit lite mycket ett tag, en mycket mycket kär kollega har gått bort, jag har tagit det hårt, på nått sätt. Ja han var en såndär otrolig människa som är lätt att tycka om, kunnig men endå har en sån otrolig utstrålning. Jag kommer sakna dig så otroligt trots att vi egentligen inte jobbat speciellt mkt ihop.
Jag tänker på din familj så som ni tänkte på mig när Fredrik gick bort. En sak till, dina ord i mailet du skickade då kommer aldrig att försvinna och blekna. Tack kära du

Det var lucia igår på dagis, jag hade en stjärnegosse med glitter om magen, tomteluva och luciakrona på huvudet och tärneljus i handen, en luciapojk helt enkelt. han sjöng sådär vackert som bara ens egna barn kan. Hilja var den sötaste tärnan jag någonsin har sett. De stora bruna ögonen, lockarna i håret, smilgropparna och hennes skratt, plus då förståss hennes, uuucia ucia ucia ucia. Sötskrutt. .

Annars, ja magen den växer, tin och tott sparkar på bra, gärna först en spark på revbenen och sen en på urinblåsan så mamman måste KUTA till toa.
JAg var på ett av alla tillväxt ultraljud idag, det är så härligt att se mina små grym där på skärmen.
Ja kontentan av det hela blev att de väger 703g och 890g, lite väl stor skillnad tycker både jag och ul-läkaren. Ja han svammlade om TTS, men det tror jag inte på, det orkar jag inte, hör ni det????
 Er mamma har tillräcklgit med saker att oroa sig över...
Men en sak känns bra, vi är förbi v 25, dvs det finns chanser att de klarar sig om det skulle bli nödvändigt att ta ut dem fast vi klarar oss nog utan 1100v på neo.

En sak till, sorgen äter mig innifrån, jag håller på att gå under, jag vet inte vad jag ska ta mig till. All denna jävla jul, all hysteri osv, ja det äääter mig. Jag tror att jag lägger mig ner och dör lite. Faaan detta skulle ju bli ett glatt inlägg, jag har misslyckats så ofantligt. FAAAN.

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0